  • 1. Data: 2011-05-13 05:44:10
    Temat: samochod wykorzystywany w DG a montaż haka
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    jestem wspołwłaścicielem samochodu wykorzystywanego do celów firmowych w
    mojej jednoosobowej DG. Rozszerzam działalność o nowe uslugi w związku z tym
    będę musiał transportowac duże gabaryty. Przyczepkę wezmę od ojca ale hak do
    samochodu muszę zamontowac - czy mogę to wliczyć w koszty? Zaznaczym ze auto
    nie jest rejestrowane na firmę tylko jest prywatne? Ewentualnie jak to
    rozwiązać ?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2011-05-13 15:30:53
    Temat: Re: samochod wykorzystywany w DG a montaż haka
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    rt wrote:

> [...]
    > uslugi w związku z tym będę musiał transportowac duże gabaryty.
    > Przyczepkę wezmę od ojca ale hak do samochodu muszę zamontowac - czy

    No to ja obstawiam, że nie można. Nie łapie się to wg mnie na wydatki z
    tytułu używania
    i tak jak instalacje gazowe w prywatnym aucie.

    Zaznaczym ze auto nie jest rejestrowane na
    > firmę tylko jest prywatne? Ewentualnie jak to rozwiązać ?

    Wprowadzić do ewidencji środków trwałych?