  • 1. Data: 2011-05-11 13:16:18
    Temat: faktury z zeszlego roku - czy mozna dac w koszty
    Od: "mr2" <m...@u...gg>

    Witam, prosze o porade.

    Wlasnie odnalazlem 2 faktury z zeszlego roku i jedna z zeszlego miesiaca.
    Wszystkie zostaly zaplacone - sa gotowkowe. Czy jest mozliwosc aby w tym
    roku uznac je jako koszt? Mam KPiR i VAT. Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdr.
    M.

  • 2. Data: 2011-05-11 13:45:52
    Temat: Re: faktury z zeszlego roku - czy mozna dac w koszty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 11-05-2011 15:16, mr2 pisze:
> [...]
    > Wszystkie zostaly zaplacone - sa gotowkowe. Czy jest mozliwosc aby w tym
    > roku uznac je jako koszt? Mam KPiR i VAT. Z gory dziekuje za pomoc.

    Skoro odnalazłeś, to znaczy że ich szukałeś - czyli wiedziałeś o ich
    istnieniu.
    Poza korektą zeznania rocznego nie ma możliwości wrzucenia w koszty
    bieżące tych zeszłorocznych.

    Ale w ciągu roku nie ma takich ograniczeń. Lutową można wpisać w grudniu
    - byl tego samego roku.

    A w ogóle to był setki razy wyjaśniane.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl