    From: cdave<c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: samozatrudnienie + studia
    Date: Tue, 20 Feb 2007 09:41:56 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    witam jestem przedstawicielem handlowym i jak to jest powszechne jestem
    zatrudniony na tzw. "działalność". Ponieważ muszę szukać kosztów, chciałbym
    poprosić was o poradę co może mi się liczyć do VATu? Moje podstawowe pytanie
    dotyczy czesnego, ponieważ studiuje zaocznie. Szkoła może wystawiać mi fakturę
    tylko nie wiem czy mogę ją wykorzystać. Druga sprawa to czy mogę odliczyć
    książki, ubrania... Co do drugiego znalazłem informacje że już nie obowiązuje
    zasada loga firmy na ubraniach. Czy to prawda?

    --
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info