  • 1. Data: 2005-04-26 20:19:13
    Temat: serwisy z poradami
    Od: "adamw2" <a...@w...pl>

    Witam
    Czy są w sieci jakieś serwisy z poradami dla prowadzących dz. gosp. Takie
    gdzie możnaby poczytać o aktualnych przepisach, obowiązkach na najbliższy
    okres, uzyskać jakąś pomoc itp. Np w tej chwili trzeba do końca kwietnia
    zrobić sprawozdanie z opłaty paliwowej. Nie mogę nic znaleźć na ten temat.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-27 09:00:51
    Temat: Re: serwisy z poradami
    Od: "maza" <z...@m...pl>

    Użytkownik "adamw2" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić sprawozdanie z opłaty paliwowej. Nie mogę nic znaleźć na ten temat.

    Poniżej podaję link dzięki któremu można uzyskać wiele informacji
    http://www.maza.com.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=33&Itemid=58

    Ziemowit Gawecki
    Doradca Podatkowy
    http://www.maza.pl - Orzecznictwa, Interpretacje, Wskaźniki, Akty Prawne

  • 3. Data: 2005-04-28 11:18:19
    Od: drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl>

    adamw2 napisał(a):
> [...]
    > zrobić sprawozdanie z opłaty paliwowej. Nie mogę nic znaleźć na ten temat.

    www.e-kancelaria.com.pl

    pozdr
    drozdziak