  • 1. Data: 2005-04-26 19:43:47
    Temat: Zabytek już nie chroniony.
    Od: "Szymek" <s...@o...pl>

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów. Mam pytanie, czy dalej będzie obowiązywać
    przepis, który mówi, że obiekt zabytkowy jest zwolniony z podatku od
    nieruchomości. Słyszałem, że ponoć weszła nowelizacja, która zabytki będzie
    traktować jak pozostałe zabudowania, od których nalicza się podatek od
    nieruchomości. Wypowiedzcie sie na ten temat, może macie precyzyjniejsze
    informacje. Będę wdzięczny za każdą informacje, która pozwoli mi na większą
    informację w tej sprawie