    From: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: skladanie deklaracji rocznej
    Date: Wed, 9 Feb 2005 21:53:17 +0000 (UTC)

    O ile wiem - jesli dochod w granicach kwoty wolnej od podatku
    - skladanie deklaracji jest niepotrzebne ale nie jestem pewien czy
    dotyczy to PIT-36.
    Dotyczy ?

    I tu lekki niuans:
    W tym PIT-cie mialbym zadeklarowac pare groszy zarobionych za granica.
    Sa latwe do wysledzenia wiec wolalbym byc czysty. Ale obliczanie na
    zasadzie proporcjonalnosci czy tez wylaczania daje bzdury bo nie ma
    POLSKIEGO dochodu przynaleznego do tego PITu. Ten jest na PIT-36L.

    Czyli wynika ze pelnoprawnie powinienem to olac.
    Any comments ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl