  • 1. Data: 2005-02-09 19:21:25
    Temat: wystawianie faktur i PKWiU
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam,
    czy wystawiając faktury muszę wpisywać PKWiU
    jednosobowa działalność gospodarcza, KPiR, VATman

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 2. Data: 2005-02-09 20:44:56
    Temat: Re: wystawianie faktur i PKWiU
    Od: "Fin" <fin@autograf(.........).pl>

    Użytkownik "bacek" <p...@n...backiel.com.pl> napisał w
    wiadomości news:cudnt0$4dj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy wystawiając faktury muszę wpisywać PKWiU
    > jednosobowa działalność gospodarcza, KPiR, VATman

    Tylko w przypadkach kiedy stawka podatku jest niższa od podstawowej,
    lub sprzedaż jest zwolniona.

    Podstawa:
    Art. 12 ust 7 Rozporządzenie MF Dz. u. 97/971

    pzdr
    Fin

  • 3. Data: 2005-02-09 21:09:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Fin napisał(a):
    > Użytkownik "bacek" <p...@n...backiel.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:cudnt0$4dj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko w przypadkach kiedy stawka podatku jest niższa od podstawowej,
    > lub sprzedaż jest zwolniona
    pod warunkiem że ustawodawca powiązał prawo do niższej stawki VAT z
    numerem PKWiU. Jeżeli nie, należy na fakturze odnieśc sie bezpośrednio
    do przepisu (patrz 7% VAT na budownictwo mieszkaniowe) bo samo PKWiU/KOB
    nie daje prawa do niższej stawki.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2005-02-10 09:52:26
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

> [...]
    > numerem PKWiU. Jeżeli nie, należy na fakturze odnieśc sie bezpośrednio
    > do przepisu (patrz 7% VAT na budownictwo mieszkaniowe) bo samo PKWiU/KOB

    ok, kumam
    thx za wypowiedzi, o to właśnie mi chodziło

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 5. Data: 2005-03-04 09:49:30
    Od: "Jacek Rakowski" <w...@g...net>

> [...]
    > numerem PKWiU. Jeżeli nie, należy na fakturze odnieśc sie bezpośrednio
    > do przepisu (patrz 7% VAT na budownictwo mieszkaniowe) bo samo PKWiU/KOB

    Wymieniając okna, pisze
    "wymiana stolarki okiennej w budownictwie mieszkaniowym PKOB-1122 * (adres
    wymiany stolarki)"
    Stawka VAT - 7%
    Czy powinienem dopisywaćjeszcze w uwagach na fakturze, na podtsawie którego
    art. stosuję 7% stawkę VAT?

    Pozdrawiam!
    --
    Jacek Rakowski - www.goldap.info
    tel./SMS +48504475522 * fax +48874272587