  • 1. Data: 2004-03-24 14:13:57
    Temat: składanie korekty do zeznania rocznego
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy do korekty zeznania rocznego PIT-28 też wypada dołączyć czynny żal /
    wyjaśnienia?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-03-24 14:18:07
    Temat: Re: składanie korekty do zeznania rocznego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:

    > Witam!
    > Czy do korekty zeznania rocznego PIT-28 też wypada dołączyć czynny żal /
    > wyjaśnienia?

    A jest jakies wyłączenie z tego obowiązku w ustawie?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-27 10:02:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Mar 2004, Maddy wrote:

> [...]
    >+ > wyjaśnienia?
    >+
    >+ A jest jakies wyłączenie z tego obowiązku w ustawie?

    A to zależy czy chodzi o czynny żal czy wyjaśnienie :)
    (idzie mi o to że nie tyle jest wyłączenie, co IMO nie ma potrzeby
    składania czynnego żalu jeśli nie było "uszczerbku dla budżetu").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd