  • 31. Data: 2013-03-05 08:46:53
    Temat: Re: składka ZUS
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    > No to ja chętnie poznam ten przepis, z którego to wynika.

    znalazłem coś takiego:

    Odsetek za zwłokę nie nalicza się, jeżeli wysokość odsetek nie przekracza
    trzykrotności wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez operatora
    wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo
    pocztowe za traktowanie przesyłki listowej jako przesyłki poleconej (do 31
    grudnia 2015 r. obowiązki operatora wyznaczonego pełni Poczta Polska S.A).
    Obecnie kwota ta wynosi 6,60 zł (tj. 3 x 2,20 zł).

    Podstawa prawna: art. 54 § 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)

  • 32. Data: 2013-03-05 10:43:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cac wrote:

> [...]
    > Podstawa prawna: art. 54 § 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    > Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)

    To jest oczywiste, ze nawet nikomu się nie chciało szukać.
    Chodzi o inny przepis. Z czego wynika, że jak jest niedopłata na koncie
    mniejsza niż te 6,6 to nie wypada się chorobowego.

  • 33. Data: 2013-03-05 14:06:23
    Od: "sz." <c...@p...onet.pl>

    >To jest oczywiste, ze nawet nikomu się nie chciało szukać.
    >Chodzi o inny przepis. Z czego wynika, że jak jest niedopłata na koncie
    >mniejsza niż te 6,6 to nie wypada się chorobowego.

    no wypada się wypada, to już ustalilismy, ale ja wszystko dopłaciłem i
    uregulowałem brakujące kwoty (bez odsetek). teraz w PUE widze ze wszystkie
    kwoty się zgadzają. Poczekam jeszcze na rozliczenie konta

  • 34. Data: 2013-03-11 21:04:10
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    rozliczenie konta wykazało że wszystko jest ok, nawet mam nadpłate na koncie
    ub. zdrowotengo.

    oba pisma z ZUS kitram gdzieś głęboko na przyszłość a Wam dziękuję za
    dyskusję.

    pzdr, sz.