  • 11. Data: 2005-01-06 19:43:29
    Temat: Re: składka zdrowotna
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał
    ....dwa lata temu sam osobiście zawiesiłem DG na
    > pół roku wyrejestrowałem się ze wszystkich ubezpieczeń ale z tym że
    podjąłem
    > pracę na etacie w ciągu tego okresu w którym nie prowadziłem DG.
    Re : No to zadziałałeś z wyczuciem (jeśli otrzymywałeś wynagrodzenie powyżej
    minimalnego). W takim przypadku nie miałeś obowiązku ubezpieczyć się
    (społeczne). Natomiast za zdrowotne mogą Cię dopaść (ale to już inne kwoty)

    AR

  • 12. Data: 2005-01-07 14:23:00
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    > Ale *po rozpoczęciu* - to może tylko kazać "wykreślić".
    > Nie ma w ustawie "zawieszania" - jest tylko "zakończenie" (w tym
    > możliwość wykreślenia wpisu z urządu na skutek "stwierdzenia
    > zakończenia"> pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Re : Eeeee tam. Poczytaj tu :
    http://www.osieciny.pl/index.php?ful=1&id=71&sit=41 :-)
    Niby bardziej do śmiechu, ale ....
    Jeśli przyjmiemy, że kluczowym dla sprawy jest to, co znajduje się w EDG u
    wójta, to ....
    A takie "kwiatki" są prawdopodobnie w 50 % gmin.
    AE