  • 1. Data: 2005-01-05 14:14:04
    Temat: PKPiR a koniec roku
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    skończył się rok 2004 a mi zostało jeszcze stron na parę ładnych miesięcy
    wpisywania i pytanie czy kupić nową czy pisać dalej w tej starej to samo
    dotyczy książeczek do podatku Vat
    piszcie jak Wy postępujecie w takich sprawach
    pzdr jas

    PS czy ktoś praktykuje zbiorcze faktury z całego miesiąca zamiast kilkunastu?
    Tankuję zawsze na jednej stacji benzynowej. Jak to się ma do US?
    pzdr jas

  • 2. Data: 2005-01-05 14:30:31
    Temat: Re: PKPiR a koniec roku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jas wrote:

> [...]
    > starej to samo dotyczy książeczek do podatku Vat
    > piszcie jak Wy postępujecie w takich sprawach

    PKPiR - nowa
    VAT - pisać dalej

  • 3. Data: 2005-01-06 09:59:49
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    jureq wrote:

    > PKPiR - nowa
    > VAT - pisać dalej

    Ja jedno i drugie robie nowe...

    Przynajmniej wiadomo ktory rok jest gdzie...

    Boguslaw