  • 1. Data: 2003-01-24 11:26:23
    Temat: skutki wprowadzenia PKWiU
    Od: "miki" <t...@d...pl>

    Witam grupę
    szukałem na goglach, ale nic nie znalazłem.
    Jak można poprawić zaistniałą sytuację :
    po wejściu PKWiU producent przekazał informację, że stawka VAT na jego wyrób
    wynosi nadal 7 %, i tak był sprzedawany m.in. przez kasę fiskalną, po
    tygodniu okazało się jednak, że ten wyrób nie występuje w nowym załączniku
    na 7 % i jest 22 % - jak można skorygować ten błąd - trzeba zwrócić towar (i
    jeszcze raz sprzedać z dobrą stawką) na kasę ale jak - nie ma oryginałów
    paragonów (protokół).
    dziękuję z góry za próby pomocy
    Michał

  • 2. Data: 2003-01-26 17:57:30
    Temat: Re: skutki wprowadzenia PKWiU
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    miki <t...@d...pl> wrote:
> [...]
    (i
    > jeszcze raz sprzedać z dobrą stawką) na kasę ale jak - nie ma oryginałów

    Przeciez przepisy zmian do ustawy wyraznie mowia, ze zmiana SWW na PKWiU nie
    powowduje zmiany opodatkownia przedmiotowego. Jesli w zalaczniku brak danego
    PKWiU to nalezy sie podeprzec stanem prawnym dla danego towaru/uslugi jaki
    byl na dzien 31.12.2002. Niektore firmy w tym wypadku drukuja na fakturze
    stare SWW i PKWiU.

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]