  • 11. Data: 2003-12-29 20:33:58
    Temat: Re: sp.z o.o.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Barbara napisał:

> [...]
    > A tak na marginesie to opisze Wam dzisiejsze doswiadczenie w US .Przy
    > skladaniu deklaracji jakas kobiecina pyta skruszonym glosem czy zniesione
    > zostalo skladanie oswiadczenia o formie opodatkowania .Niemila pani z US
    > warknela ze nie jest zobowiazana do udzielania odpowiedzi a to obowiazkiem
    > podatnika jest znac przepisy aktualne.Naturalnie znalazly sie osoby w
    > kolejce z uprzejmym wyjasnieniem odnosnie problemu.
    > A niemia pani z US zostala z niemila mina na nastepny rok.{ US-LUBLIN zeby
    > innych nie obrazic}
    > Za to Wam wszystkim Zyczliwym zycze Milego Roku .Dzieki

    A za to dzis miła pani w I US w Toruniu w NIPie z anielska cierpliwością
    tłumaczyła dwum osiłkom co im potrzebne do rejestracji dzialalności i
    zaznaczała które pola na NIPie wypełnić. I nawet im na karteczce
    zapisała żeby przyniesli regon, wpis i dowód opłaty rejestracyjnej VAT.

    Ale co by nie było ja mam szczęście do Pan w US. Naprawdę rzadko trafiam
    na zołzy.
    I jak widze jak jakis gląb w wieku produkcyjnym stoi w kolejce przed
    okienkiem z napisem wołami "NIP aktualizacja danych" przez pół godziny
    (wiadomo, emeryci z dowodami osobistymi) a potem robi miłej pani
    awanturę że nikt mu nie powiedział że PCC to nie tu to sie przykro robi.

    Ludzie w US jak wszędzie.

    I tak z dwojga złego wole US od ZUSu bo tam sporo niezgodności daje sie
    wyjasnic na telefon (np wpłata PITa na konto VATu, co trzeba po prostu
    przeksięgować) a w ZUSie potrzeba do tego pisma do kierownika i
    oczekiwania na decyzję.
    I US jeszcze zawiadomi jak mamy nadpłatę a ZUS cicho siedzi i ścibolio
    nasz cięzko zapracowane pieniążki.

    Ehh... nowy rok idzie a na mnie czeka pierwszy KSR do przeczytania.
    Rachunek przepływów, miodzi :-(.

    Maddy "trzeba być zboczeńcem żeby z własnej woli robic cash flow" :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-12-31 07:55:27
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Bzdura
    Kto Ci powiedział że wpis do 31.12.2003 jest bezpłatny ? A 500 zł to co ?
    TH

  • 13. Data: 2003-12-31 08:49:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik TH napisał:
    > Bzdura
    > Kto Ci powiedział że wpis do 31.12.2003 jest bezpłatny ? A 500 zł to co ?

    Pierwszy wpis istniejącego wczesniej przedsiębiorstwa jest bezpłatny.
    500 zł to za ogłoszenie w MSiG nie za wpis.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-12-31 09:33:56
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > Pierwszy wpis istniejącego wczesniej przedsiębiorstwa jest bezpłatny.
    > 500 zł to za ogłoszenie w MSiG nie za wpis.

    Masz racje, ale tak na boku, to bardzo ciekawie politycy interpretuja
    pojecie "bezplatnie" (przerejestrowanie firmy mialo byc bezplatne).

    Nawiasem mowiac 500 zl za ogloszenie to zbojecka stawka, taniej wyszloby w
    Rzeczpospolitej...

  • 15. Data: 2003-12-31 09:36:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik j23 napisał:

> [...]
    > pojecie "bezplatnie" (przerejestrowanie firmy mialo byc bezplatne).
    >
    > Nawiasem mowiac 500 zl za ogloszenie to zbojecka stawka, taniej wyszloby w

    Ale masz obowiązek u monopolisty. I co roku bedzisz bulić. Mimum 250zł o
    ile nie masz obowiązku ogłaszania sprawozdania. Bo wtedy koszty rosną w
    postępie geometryczym.
    Informację o złożeniu sprawozdania do KRS zamieścić musi każda spółka.
    Dwie i pół stówki za dwa wiesze tekstu. Żyć nie umierać. :-(

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl