  • Data: 2013-12-20 19:43:24
    Temat: spis z natury
    Od: julek13 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zamiar z dniem 31 grudnia 2013 zakończyć działalność gospodarczą
    (handel detaliczny) prowadzoną w oparciu o KPiR. Jestem płatnikiem VAT. Po
    kilkudniowej lekturze zapisów w internecie pogubiłem się co powinien
    zawierać spis z natury sporządzony dla potrzeb rozliczenia VAT? Czy tylko
    towary i środki trwałe, czy również wyposażenie?
    Drugie pytanie brzmi: Czy w spisie sporządzonym dla potrzeb PIT należy
    również umieścić wyposażenie o wartości poniżej 1500 zł?
    --
    Julek

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.