  • Data: 2004-01-12 21:58:24
    Temat: spowodowałem czyjąś strate - jak to wliczyć w koszty ?
    Od: "Hubert Grochowina" <h...@s...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zniszczyłem czyjś towar - tzn oni go kupili, ja transportowałem i całą
    partie zniszczyłem - ponieważ nie byłem ubezpiczony itd. zakupilem towar
    ponownie i dostarczyłęm do firmy celu - ponieważ oni się nie dowiedzieli
    wszystko jest ok bo towar było dokladnie taki sam itd. tylko teraz co zrobic
    mam z podatkiem i kosztami itd. mam na stanie (jeszcze tego nie
    zaksiegowałem) towaru za 20 tyś a fizycznie go nie mam - bo oddałem im wiec
    jak przyjdzie skarbówka to zapyta gdzie to i co i jak co z tym zrobiłem.
    chciałbym chociaz odliczyć VAT i dochodowy (w sume 40% wartości towaru) aby
    straty były dla mnie jak najmniejsze - jesli ich nie zaksieguje strace cała
    kwote - kazdy rozumnie o co chodzi.
    w jaki sposób rozliczyć ten towar gdzie go umieścić itd. moja firma nie ma
    ogromnych obrotów zeby to 20000 umkło bo mój dochód roczny to 30000.
    wyszedłem z twarza wobec firmy , ale jak wyjsć z twarza wobec skarbówki aby
    sie nie przyczepili i abym miał spokojne sumienie i nie do końca wydrenowany
    portfel ?