    From: "kazik" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: spozniony PIT 11
    Date: Fri, 5 Mar 2004 19:42:31 +0100

    Czesc Wszystkim
    Moja zona przepracowala w tamtym roku tylko 18 dni stycznia Do tej pory nie
    otrzymala jeszcze pit-u 11 za ten okres Z tego co wiem zaklad pracy powinien
    to zrobic do konca stycznia tego roku Teraz mam pytanie czy sam mam sie
    upominac o ten pit czy czekac spokojnie do konca okresu czyli do konca
    kwietnia i zglosic to w U.S ze nie mozna sie rozliczyc poniewaz nie ma
    odpowiednich dokumentow Sam nie wiem czy nie ma teraz obowiazku na platniku
    zeby samemu sie o to starac Pewnie ze sam moge dzwonic do tej firmy ale
    to sa koszty( rozmowy miedzymiastowe i nie wiem czy zalatwie to za jednym
    razem znajac szybkosc zalatwiania spraw do tej pory ) Zreszta nie zona tu
    zawinila Prosze poradzcie jak to sensownie rozwiazac Pozdrawiam i dziekuje
    za odpowiedz
    Kazik