  • 1. Data: 2002-08-07 09:07:03
    Temat: sprawozdanie z darowizny
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Mam ogromną prośbę o udzielene informacji jak powinno wyglądać sprawozdanie
    ,które powinnam otrzymać od księdza (w ciągu dwóch lat) w przypadku
    darowizny na charytatywno-opiekuńczą działalność kościoła. Takie
    sprawozdanie mam dostarczyć do US.
    Pytałam sie w US i podobno nie ma określonych jasno wymogów, ale napewno
    ktoś już to przeszedł i ma jakieś doświadczenia. Będę wdzięczna za każdą
    sugestię.
    K.

  • 2. Data: 2002-08-12 11:00:34
    Temat: Re: sprawozdanie z darowizny
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytałam sie w US i podobno nie ma określonych jasno wymogów, ale napewno
    > ktoś już to przeszedł i ma jakieś doświadczenia. Będę wdzięczna za każdą

    Jak do piatku nic nie dostaniesz, to przypomnij sie na j...@h...pl.
    Zeskanuje i podesle.