  • 1. Data: 2002-08-06 19:31:48
    Temat: ZUS a urlop
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Pytanie pewnie trywialne :)
    Czy zawieszenie DG na 2 tygodnie i wyrejestrowanie na ten czas z ZUS
    spowoduje konieczność zapłacenia mniejszej stawki ubezpieczenia za dany
    miesiąc???
    Jak to się ma do ubezpieczenia zdrowotnego i po co mi to cholerstwo???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 2. Data: 2002-08-06 20:52:22
    Temat: Re: ZUS a urlop
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@b...poznan.pl...
    > Pytanie pewnie trywialne :)
    > Czy zawieszenie DG na 2 tygodnie i wyrejestrowanie na ten czas z ZUS
    > spowoduje konieczność zapłacenia mniejszej stawki ubezpieczenia za dany
    > miesiąc???

    Tak. Za tyle dni się płaci ile sie bylo ubezpieczonym

    > Jak to się ma do ubezpieczenia zdrowotnego i po co mi to cholerstwo???

    Zdrowotne to 7,75% podstawy. Jak podstawa mniejsza to zdrowotne tez.
    Nie płacąc zdrowotnego teoretycznie nie ma się prawa do bezpłatnego leczenia
    (oczywiście jeżeli gdzieś indziej nie masz ubezpieczenia). Przy przerwie 2
    tyg. nie ma znaczenia moim zdaniem.

    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516
    >
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

    To straszne, ja nie żałuję ;)
    pozdr
    WS