    From: "karol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaz domeny a podatek
    Date: Mon, 25 Jul 2005 19:22:03 +0200
    Sender: p...@o...pl@gp2.eranet.pl

    witam

    moze ktos z Was ma doswiadczenie w tym temacie i mi podpowie

    chce sprzedac domene

    nie prowadze dzialalnosci gospodarczej

    w moim urzedzie skarobowym powiedzili mi ze mam zarejstrowac i zaplaci umowe
    od czynnoci cywilno prawnych 1% ze wzgledu ze jest to rzecz niematerialne
    (inaczej 2%)

    ale teraz czy przychod od sprzedazy tej domeny musze dodac jeszcze do swoich
    przychodow i od tego zaplaci podatek dochodowy

    czy ktos wie to na pewano i zna jakas podstawe prawna

    pozdrawiam