eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzedaz na aukcjach internetowych › sprzedaz na aukcjach internetowych
  • Data: 2002-08-07 14:16:44
    Temat: sprzedaz na aukcjach internetowych
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Przejrzałem archiwum i wciąż ma wątpliwości.

    Mam DG (PKPiR+VAT): PPHU. Do tej pory cała moja sprzedaż to jedna faktura
    miesięcznie (z racji kontraktu).
    -Czy sprzedając na aukcjach internetowych wystarczy, że będę prowadził
    ewidencję sprzedaży, czy muszę mieć kasę fiskalną?

    Jeśli ewidencja, to:
    -Jak powinna ona wyglądać?
    -Jeśli kupiłem towar na fakturę i sprzedałem na aukcji, to jak w ewidencji
    wpisuję VAT? A jeśli towar kupiłem z 0% VATu?
    -Jeśli kupiłem towar od osoby fizycznej, to jak go legalnie
    zaewidencjonować i sprzedać?
    -A jeśli sam wytworzyłem produkt, np. zrobiłem serwetkę na drutach i chcę
    go sprzedać na aukcji?

    Proszę się nie śmiać, ale od kiedy zarejestrowałem DG przestałem się bawić
    w aukcje, bo nie wiem jak to robić bez ewentualnych późniejszych
    problemów.

    Pozdrawiam

    ERY




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1