  • 1. Data: 2005-01-30 05:40:42
    Temat: sprzedaz sr.trwałego zwiazanego z DG
    Od: "news.tpi.pl" <e...@n...pl>

    witam

    DG na zasadach ogólnych
    1. sprzedaje samochód który był u mnie srodkiem trawłym zwiazanym z DG jak
    długo po zakonczeniu DG lub wycofaniu go z srodków trwałych jestem
    zobowiązany kwote sprzedazy zalicztc do przychodów.
    a jak z kosztami tego auta.
    2. podobne pytanie sytuacja gdy bede sprzedawał pawilon z gruntem
    wykorzystywany do DG

    jacek

  • 2. Data: 2005-01-30 20:59:50
    Temat: Re: sprzedaz sr.trwałego zwiazanego z DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    news.tpi.pl wrote:
> [...]
    > a jak z kosztami tego auta.
    > 2. podobne pytanie sytuacja gdy bede sprzedawał pawilon z gruntem

    Art 10.1 pkt 8
    oraz 10.2 pkt 3)
    pdof