  • 1. Data: 2002-09-24 09:15:17
    Temat: sprzedaż ze składu celnego
    Od: "Alicja Dudek" <s...@p...wroc.pl>

    Mam pytanie dotyczace sprzedazy ze skladu celnego:

    Jak powinno byc prawidlowo udokumentowana tak sprzedaz (chodzi mi o
    dokumenty SAD). Przy sprzedazy tej (procedura 3171) mamy karte 3SAD, ale
    nigdy nie przychodzi do nas karta 1A, która trafia do Urzedu Celnego.

    Czy ktos ma doswiadczenie i moglby mi odpowiedziec czy potrzebne sa jeszcze
    jakies inne potwierdzenia tej transakcji np. zestawienia o wywozach w
    miesiacu z U.C., itp.? W lokalnym US otrzymalem telefoniczna informacje ze
    nic takiego nie jest potrzebne .

    pozdrawiam,
    Alicja Kamińska