  • 1. Data: 2002-09-23 18:52:48
    Temat: Lejman - co to za nazwisko?
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Wincenty Koman
    ul. L. Badkowskiego 13/6
    80-137 Gdańsk *

    Gdańsk 07-09-02.
    PROKURATURA OKRf '.v Gdańsku
    Pan
    Tomasz Lejman
    Prokuratur
    Prokuratury Okręgowej
    w Gdańsku,

    Odpowiadając na pismo Pana Prokuratora z dnia 3 września 2002 r. potwierdzam
    ustalenia telefoniczne z Panem Prokuratorem z dnia 6-09-02, iż ta odpowiedź
    do mnie jest odpowiedzią^ na moje pismo do Prokuratury z dnia 06-08-02 jako
    uzupełnienie zeznań z dnia 31-07-02 dot. wszczęcia postępowania karnego
    przeciwko mojemu Dyrektorowi Bogumiłowi Osińskiemu (na mój wniosek, który
    złożyłem do Prokuratury Okręgowej w dniu 02-07-02).
    Nie sprostowanie informacji w Panoramie z dnia 8-09-98 ma olbrzymie
    znaczenie dla gospodarki i w przeciwstawieniu się uprawiania procederu
    sabotażu gospodarczego względem Stoczni Gdańskiej:
    - Rada Wierzycieli Stoczni Gdańskiej została wprowadzona w błąd, że Stocznia
    jest sprzedana, przy podejmowaniu decyzji o zgodzie na wykreślenie 4
    warunku z warunkowej umowy sprzedaży z dnia 8-09-98.
    - Społeczeństwo Wybrzeża zostało oszukane.
    - Uniemożliwienie obywatelom i ich organizacjom uczestniczenie w życiu
    publicznym.
    - Umożliwienie przestępcom i złodziejom swobodne działanie.
    - Umożliwienie ludziom, dla których Hutyra, Moćko i Bugajski byli niewygodni
    do "ich wycięcia".
    Informuje Pana Prokuratora Prokuratury Okręgowej, że intencja^ mojego pisma
    z dnia 06-08-02 jest, aby ono w oryginale zostało załączone do akt
    postępowania przeciwko mojemu Dyrektorowi za łamanie ustawy odnośnie
    cytuję - "sprzyjania swobodnemu kształtowaniu się poglądów obywateli,
    umożliwiania obywatelom i ich organizacjom uczestniczenie w życiu publicznym
    poprzez prezentowanie zróżnicowanych poglądów i stanowisk oraz prawa do
    kontroli i krytyki społecznej, służenia zwalczaniu patologii społecznych."
    oraz prawa prasowego odnośnie sprostowania informacji nieprawdziwych i nie
    ścisłych.
    Podzielam Pańskie zdanie, iż owe pismo w sprawie V Ds. 91/02 nie wnosi
    "żadnych nowych istotnych okoliczności". Stąd myślę, że Pan Prokurator moje
    pismo z 06-08-02 załączy w oryginale do akt, gdzie wniesie ono nowe istotne
    okoliczności pozwalające na podjęcie właściwej decyzji merytorycznej.
    Uważam, że to moje pismo wyżej wymienione wnosi do sprawy to, iż gdyby była
    realizowana przez Pana Dyrektora TVP S.A. O/Gdańsk ustawa o radiofonii i
    telewizji publicznej oraz prawo prasowe odnośnie sprostowania informacji
    nieprawdziwych i nie ścisłych to Hutyra, Moćko i Bugajski by żyli do dzisiaj
    a Stocznia Gdańska S.A. nie byłaby w upadłości jak dzisiaj. Ludzie masowo by
    nie popełniali samobójstw na jej terenie. Zostali by wskazani ludzie winni
    nielegalnej upadłości Stoczni Gdańskiej S.A. i bezprawnej sprzedaży.

  • 2. Data: 2002-09-24 05:20:47
    Temat: Re: Lejman - co to za nazwisko?
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    czy nie można zablokować dostępu Pana Gzregorza do tej listy????
    jak będę chciał poczytać o tym czym on mnie tu katuje od pewnego czasu to
    kupie sobie NIE albo Nasz Dziennik

    --
    A.S.

  • 3. Data: 2002-09-24 09:52:18
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > czy nie można zablokować dostępu Pana Gzregorza do tej listy????
    > jak będę chciał poczytać o tym czym on mnie tu katuje od pewnego czasu to
    > kupie sobie NIE albo Nasz Dziennik

    w OE:
    Wiadomość -> zablokuj_nadawcę
    i po sprawie ;)