  • 1. Data: 2006-11-10 12:25:28
    Temat: sprzęt RTV jako nagroda - czy kasa fiskalna?
    Od: wg <w...@n...pl>

    Wczoraj przeczytałem w Sieci opinię, że podarunki dla pracowników
    w postaci sprzętu RTV muszą być rejestrowane w kasie fiskalnej
    i nie ma od tego ucieczki.
    Mam sytuację trochę inną(?):
    stowarzyszenie, nie jest podatnikiem VAT, organizuje konkurs,
    w którym dla laureatów zakupione mają być nagrody w postaci sprzetu RTV.
    Czy jest to dostawa w świetle ustawy o VAT?
    Jeżeli tak, to czy da się uniknąć instalacji kasy?
    (tak naprawdę to w takim wypadku raczej zmienimy rodzaj nagród, ale
    może czegoś niedoczytałem).
    Pozdrawiam, Witold Grabowski

  • 2. Data: 2006-11-14 18:02:54
    Temat: Re: sprzęt RTV jako nagroda - czy kasa fiskalna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Nov 2006, wg wrote:

    > stowarzyszenie, nie jest podatnikiem VAT, organizuje konkurs,
    > w którym dla laureatów zakupione mają być nagrody w postaci sprzetu RTV.
    > Czy jest to dostawa w świetle ustawy o VAT?

    Zakup jak zakup, to zmartwienie sprzedawcy.
    Ale *wydanie* - IMO tak.
    Co z kasą - nie wiem.

    pzdr, Gotfryd