  • 1. Data: 2006-11-10 08:27:31
    Temat: Re: Wyrzucenie faktury - czy mozna?
    Od: "Karolina" <o...@f...onet.pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "tester" <t...@t...tester> napisał w wiadomości

    A co z rzetelnością prowadzenia księgi (§ 11 rozporządzenia MF w
    sprawie kpir) ?
    Być może jedna niewpisana faktura nie przekroczy granicy 0,5% o
    której mowa w tym pragrafie, ale kilka podobnie wyrzuconych faktur?

    Ja tylko pytam :-)

    ... i pozdrawiam

    Karolina

  • 2. Data: 2006-11-10 11:13:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Karolina" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    >Być może jedna niewpisana faktura nie przekroczy granicy 0,5% o
    >której mowa w tym pragrafie, ale kilka podobnie wyrzuconych faktur?

    a co jak ktoś zacznie przy zakupach podawać dane Twojej firmy do faktury?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-10 11:33:29
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-11-2006 o 12:13:38 gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Karolina" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > a co jak ktoś zacznie przy zakupach podawać dane Twojej firmy do faktury?

    Problem ktośia, a co jak ktoś podrobi twoj dowod albo ukradnie itd itp