  • 1. Data: 2004-04-05 17:25:48
    Temat: srodek trwaly do smietnika
    Od: inka <a...@y...com>

    Kilka lat temu kupilam uzywana wiertarke dentystyczna, wprowadzilam do EwŚrTrw i
    przez trzy kolejne lata dokonywalam odpisow amrtyzacyjnych. Nastepnie wyjechalam na
    trzy lata za granice, a dzialalnosc zawiesilam. Po powrocie okazalo sie, ze
    wiertarka zardzewiala i nie nadaje sie do uzytku, poza tym zmienily sie przepisy
    sanepid i w ich swietle urzadzenie nie ma wymaganego atestu wiec nie powinno byc
    uzywane. Wystawilam wiertarke do smietnika... A teraz zastanawiam sie co mam wpisac
    do EwŚrTrw, zeby US sie nie czepial. Nie jestem platnikiem Wat, jesli to istotne.
    Prosze o podpowiedzi.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-04-06 06:24:00
    Temat: Re: srodek trwaly do smietnika
    Od: "blubi" <p...@o...pl>

    Protokół z likwidacji i podać niżej wymienione przyczyny, że urzadzenie nie
    jest już przydatne w działalności i LT - powinno wystarczyć :)

    Patryk