  • 1. Data: 2007-03-24 09:25:43
    Temat: środek trwały w deklaracji vat 7
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)został zakupiony fakturą na firmę nowy samochód z salonu ,odzielna
    fakturą do tegoż kupiono radio.Nie mam wątpliwości ,że sprzęt podnosi
    wartość początkową do amortyzacji,ale nie jestem pewną co mam wykazac w vat
    7 poz 44 i 45,sam "goły" samochód czy wraz z radiem?jest to na tyle ważne
    ,bo vat w tej firmie jest rozliczany proporcją ,prawidłowa kwalifikacja przy
    zakupie ,pozoli mi nie popełnic błędu w korekcie po zakończeniu roku.
    pozdrawiam ania