  • 1. Data: 2004-08-18 11:35:05
    Temat: środki z ZFŚS wykorzystywane w bieżącej działalności
    Od: "Aneta" <a...@c...internetdsl.pl>

    Witam
    mam problem jak w temacie. W pewnych okresach naliczone środki funduszu
    socjalnego muszą być na wyodrębnionym rachunku. Ale pomijając te daty czy
    można przelać te środki na bieżący rachunek bankowy i wykorzystywać w
    bieżącej działalności? Wiem że niektóre firmy tak robią tylko czy jast na to
    jakaś podkładka w przepisach lub rozporządzeniach czy po prostu robią to na
    własne ryzyko.
    Pozdrawiam Aneta

  • 2. Data: 2004-08-18 12:11:49
    Od: "KP" <k...@w...pl>