  • 1. Data: 2004-12-11 17:14:43
    Temat: stypendium fundowane - podatek
    Od: Szymon <g...@-...pl>

    Witam.
    Chodzi mi o taka kwestie. Mam dostać stypendium z firmy, powiedzieli mi
    ile, ale dodali ze netto. Jak wygląda sprawa płacenia podatku od takiego
    stypendium? Chodzi mi o % i sposób (firma czy ja).
    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2004-12-14 21:56:09
    Temat: Re: stypendium fundowane - podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Dec 2004, Szymon wrote:

> [...]
    > + ale dodali ze netto. Jak wygląda sprawa płacenia podatku od takiego
    > + stypendium? Chodzi mi o % i sposób (firma czy ja).

    Na drugie:
    +++
    Art. 35. 1. Do poboru zaliczek miesięcznych jako płatnicy są obowiązane:
    [...]

    2) jednostki organizacyjne uczelni, placówki naukowe, zakłady pracy oraz
    inne jednostki organizacyjne - od wypłacanych przez nie stypendiów,
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)