    From: "Aneta" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: stypendium socjalne
    Date: Tue, 21 Sep 2004 14:38:39 +0200

    Witajcie!
    Moja sytuacja jest trochę skomplikowana, stypendium socjalne jest
    przyznawane na podstawie dochodu z 2003 roku, a wtedy mój tata miał
    działalność gospodarczą teraz już nie, wyrejestrował w lipcu i dochód jest
    praktycznie zerowy, mama nie pracuje ja też nie, rodzeństwa nie mam, jedynie
    działka- rodzice są rolnikami.
    Złożyłam podanie o stypendium, i napisałam prośbę o nie uwzględnianie
    dochodu z 2003 roku, gdyż teraz sytuacja jest zupełnie inna - jak sądzicie
    czy mam szanse otrzymać to stypendium?
    Wydaje mi się,ż enie powinni patrzeć jak było ale jak jest teraz, jak
    sądzicie?
    dzięuję serdecznie za sugestie
    Pozdrawiam
    A.