  • 1. Data: 2004-09-21 12:38:39
    Temat: stypendium socjalne
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witajcie!
    Moja sytuacja jest trochę skomplikowana, stypendium socjalne jest
    przyznawane na podstawie dochodu z 2003 roku, a wtedy mój tata miał
    działalność gospodarczą teraz już nie, wyrejestrował w lipcu i dochód jest
    praktycznie zerowy, mama nie pracuje ja też nie, rodzeństwa nie mam, jedynie
    działka- rodzice są rolnikami.
    Złożyłam podanie o stypendium, i napisałam prośbę o nie uwzględnianie
    dochodu z 2003 roku, gdyż teraz sytuacja jest zupełnie inna - jak sądzicie
    czy mam szanse otrzymać to stypendium?
    Wydaje mi się,ż enie powinni patrzeć jak było ale jak jest teraz, jak
    sądzicie?
    dzięuję serdecznie za sugestie
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-09-21 12:40:15
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    to chyba powinno trafić na forum prawo, ale niestety wiadomość jest w
    outlooku w wysłanych, a nie ma jej jak wchodze na grupę prawo, natomiast
    jest tutaj, nie wiem jakim cudem.
    przepraszam, jednak może ktoś będzie coś wiedział :)
    dzięki z góry

  • 3. Data: 2004-09-21 12:42:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Aneta pisze:

> [...]
    > jest tutaj, nie wiem jakim cudem.
    > przepraszam, jednak może ktoś będzie coś wiedział :)

    No chyba juz z 5 razy wyslalas...

    Jest regulamin, sa kryteria i jest jeszcze samorzad studencki..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-09-21 13:17:44
    Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    hej ja jestem studentem
    i jesli chodzi o stypndia to musialabys sie ladnie usmiechna albo zlozyc
    wniosek raz jeszcze naginajacy rzeczywistosc
    wiem ze przy stypendiach socjalnych na uczelniach trzeba czekac min 6
    miesiecy az pojdzie sie z wnioskiem o stypendium
    nie pamietam jednak ile ten dochod na uniwerku powinien wynosic
    niestety musze cie zasmucic iz zgodnie z nowa ustawa stypendia otrzymuja
    takze studenci zaoczni i wieczorowi co znacznie zmniejsza kwote pomocy
    wiem ze tez jest klopot z akademikami i warunkami ich przyznawania obecnie
    pozdrawiam