  • 1. Data: 2004-01-24 11:25:06
    Temat: stypendium studenckie - jak to sie rozlicza
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    mam pytanie - czy powinienem otrzymac od uczelni jakis PIT z tytulu
    pobierania studenckiego stypendium naukowego? jesli tak - do kiedy sa
    zobowiazani mi cos takiego wystawic?

    dziekuje i pozdrawiam

    Kwik

  • 2. Data: 2004-01-24 12:49:28
    Temat: Re: stypendium studenckie - jak to sie rozlicza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004, Kwik wrote:

    >+ wittam,
    >+
    >+ mam pytanie - czy powinienem otrzymac od uczelni jakis PIT z tytulu
    >+ pobierania studenckiego stypendium naukowego?

    [...treść ustawy na 2003 rok...]
    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    [...]
    39) stypendia otrzymywane na podstawie przepisów wydanych przez właściwego
    ministra w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów naukowych oraz inne
    stypendia naukowe i za wyniki w nauce, których zasady przyznawania zostały
    zatwierdzone przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego po
    zasięgnięciu opinii Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego albo przez ministra
    właściwego do spraw oświaty i wychowania,
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-24 13:26:44
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Kwik" <k...@i...pl> wrote in message
    > wittam,
    >
    > mam pytanie - czy powinienem otrzymac od uczelni jakis PIT z tytulu
    > pobierania studenckiego stypendium naukowego? jesli tak - do kiedy sa
    > zobowiazani mi cos takiego wystawic?

    nie
    stypendia nie są opodatkowane, traktujesz je tak jakby ich nie było.

  • 4. Data: 2004-01-25 01:45:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004 12:25:06 +0100, "Kwik" <k...@i...pl> wrote:

    >mam pytanie - czy powinienem otrzymac od uczelni jakis PIT z tytulu
    >pobierania studenckiego stypendium naukowego?
    nie. nie ujmujesz stypendium w swoich dochodach.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl