  • 1. Data: 2004-10-14 14:14:59
    Temat: szkoda komunikacyjna a opłata skarbowa
    Od: Robert Steward <d...@o...pl>

    witam
    proszę mnie oświecić w poniższej kwestii

    po kolizji drogowej zgłosiłem się do ubezpieczyciela sprawcy "samopomoc"
    po odbiór odszkodowania. ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się że
    muszę kupić znaczki skarbowe za 15 złoty, jako wyjaśnienie podano mi
    dz.u. 86 poz 960. ustawa o opłacie skarbowe
    http://www.prawo.psm.pl/?x=D2000_86_960
    oraz http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/1176.htm

    po przeczytaniu dalej nic nie rozumiem:-(

    nigdy nie wnosiłem żadnej opłaty skarbowej, zwracając sie do firmy
    ubezpieczeniowej

    Robert Steward