  • 1. Data: 2004-09-13 06:53:20
    Temat: szukana krew A Rh minus
    Od: "m&m" <m...@...pl>

    Rozeslij gdzie mozesz; szukana krew A Rh minus, na bialaczke, dziecko
    gasnie,
    nr tel 0 602 66 90 76, podaj dalej proszę jak i ja podałem

  • 2. Data: 2004-09-13 07:01:53
    Temat: Re: szukana krew A Rh minus
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "m&m" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > Rozeslij gdzie mozesz; szukana krew A Rh minus, na bialaczke, dziecko
    > gasnie,
    > nr tel 0 602 66 90 76, podaj dalej proszę jak i ja podałem

    Idioto z z.pl Zajrzyj najpierw na stronę mks do działu "Fałszywe alarmy:
    a potem roześlij gdzie możesz.
    Gdzie takich naiwnych jeszcze sieją?

  • 3. Data: 2004-09-13 09:13:41
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jano <m...@h...gula> wrote:
    > Idioto z z.pl Zajrzyj najpierw na stron? mks do dzia?u "Fa?szywe alarmy:
    > a potem roze?lij gdzie mo?esz.
    > Gdzie takich naiwnych jeszcze siej??

    Współczuję właścicielowi (byłemu :) ) tego numeru telefonu. Gdyby ktoś mi
    coś takiego zrobił... mam fajny numer, którego żal byłoby mi stracić. A
    wystarczy taki łańcuszek i karta SIM idzie do kosza...

    P.

  • 4. Data: 2004-09-13 09:44:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > wystarczy taki łańcuszek i karta SIM idzie do kosza...

    Może wymienić "news" na jakiś numer kogoś nie lubianego ?
    Jakiegoś ważnego naczelnika, posła ?

  • 5. Data: 2004-09-13 11:00:33
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Idioto z z.pl Zajrzyj najpierw na stronę mks do działu "Fałszywe alarmy:
    > a potem roześlij gdzie możesz.
    > Gdzie takich naiwnych jeszcze sieją?

    Oczywiscie nie dzwoniles pod ten numer, zeby sprawdzic.
    Otoz takie ogloszenie (platne!!!) jest puszczane prawie non-stop
    w radiu Fan (podkarpacie).
    Myslisz, ze ktos placi za te ogloszenia, zeby komus numer
    zasmiecic ???

    PawelZ
    -----------

  • 6. Data: 2004-09-13 11:01:33
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Może wymienić "news" na jakiś numer kogoś nie lubianego ?
    > Jakiegoś ważnego naczelnika, posła ?

    Ty tez.

    PawelZ
    -----------

  • 7. Data: 2004-09-13 11:03:58
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Współczuję właścicielowi (byłemu :) ) tego numeru telefonu. Gdyby ktoś mi
    > coś takiego zrobił... mam fajny numer, którego żal byłoby mi stracić. A
    > wystarczy taki łańcuszek i karta SIM idzie do kosza...

    Patrz mój poprzedni post.

    Pawel Zielinski
    ------------

  • 8. Data: 2004-09-13 17:03:29
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Bozoo <z...@z...eu.org> wrote:
    > Oczywiscie nie dzwoniles pod ten numer, zeby sprawdzic.

    Oczywiście, kilkukrotnie. Nikt nie odbiera.

    > Otoz takie ogloszenie (platne!!!) jest puszczane prawie non-stop
    > w radiu Fan (podkarpacie).
    > Myslisz, ze ktos placi za te ogloszenia, zeby komus numer
    > zasmiecic ???

    Skąd wiesz, że płatne? Może radio też się na to nacięło?
    W ten sposób nie szuka się krwi.

    Jaki jest numer do biura poselskiego Leppera? ;)

    P.

  • 9. Data: 2004-09-13 20:17:20
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl>

    Bozoo wrote:

> [...]
    > w radiu Fan (podkarpacie).
    > Myslisz, ze ktos placi za te ogloszenia, zeby komus numer

    A Trojka grzmi, ze to falszywka. Podpiera sie przy tym informacjami ze
    stacji krwiodawstwa - taka akcja nigdy nie bylaby przeprowadzana w taki
    sposob. Najprawdopodobniej ktos doladowywuje sobie w ten sposob tak-taka
    - promocja polegajaca na nabijaniu konta telefonu za odbierane polaczenia.

    pzdr
    Arkadesh

  • 10. Data: 2004-09-13 20:22:21
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl>

    Jeszcze jedno: ten numer krazy conajmniej od marca:

    http://tinylink.com/?mn5ZKAuxlu

    Jak na tak pilna sprawe to troche dlugo...

    pzdr
    Arkadesh