  • 1. Data: 2003-10-27 10:12:10
    Temat: Re: tama dla podatku liniowego 19%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Oct 2003, Bronek Kozicki wrote:

    >+ Bronek Kozicki <B...@r...pl> wrote:
    >+ [...]
    >+
    >+ przepraszam, teraz dopiero zauważyłem wątek "Wyjątki od nowego podatku
    >+ liniowego 19% dla DG" . Dalej jestem zainteresowany, gdzie dokładnie na
    >+ stronach semjmu można znaleźć ten zapis,

    Prace Sejmu:
    http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html
    -> ustawy uchwalone na 59. posiedzeniu:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&4&5
    9

    ...i tam powybierać jak w ulęgałkach. Szukać "skierowano
    do Senatu" :)

    >+ oraz jak to się ma do moich planów :>

    Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-27 13:23:43
    Temat: tama dla podatku liniowego 19%
    Od: "Bronek Kozicki" <B...@r...pl>

    mówiło się o tamie dla podatku liniowego 19% dla firm założonych w
    latach 2003-204 i świadczących usługi na rzecz byłego/aktualnego
    pracodawcy, a ja nie potrafię znaleźć odpowiedniej uchwały sejmu w tym
    temacie. Sprawdzałem ustawy z 59. posiedzenia, przeczytałem (o ile to da
    się czytać ...) ustawę "o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób
    prawnych oraz niektórych innych ustaw" i nic takiego nie znalazłem.
    Gdzie to jest ???

    Dzięki za pomoc, zdaje się że będę tym zapisem bezpośrednio dotknięty -
    na początku października podpisałem umowę o pracę, i planuję
    uruchomienie własnej DG od początku przyszłego roku :/

    B.

  • 3. Data: 2003-10-27 13:45:22
    Od: "Bronek Kozicki" <B...@r...pl>

    Bronek Kozicki <B...@r...pl> wrote:
    [...]

    przepraszam, teraz dopiero zauważyłem wątek "Wyjątki od nowego podatku
    liniowego 19% dla DG" . Dalej jestem zainteresowany, gdzie dokładnie na
    stronach semjmu można znaleźć ten zapis, oraz jak to się ma do moich
    planów :>

    B.

  • 4. Data: 2003-10-27 14:00:06
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Witaj,
    kup dzisiejszą GP, na stronie 17 piszą o tym przepisie-tak,jakby już był
    zatwierdzony. Nic nie znalazłam na temat posiedzeń.
    Pozdrawiam
    MSP

    Użytkownik Bronek Kozicki <B...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3446b$3f9d2116$3e6fced2$2...@n...news-servi
    ce.com...

  • 5. Data: 2003-10-27 14:34:44
    Od: "Bronek Kozicki" <B...@r...pl>

    MSP <m...@g...pl> wrote:
    > Witaj,
    > kup dzisiejszą GP, na stronie 17 piszą o tym przepisie-tak,jakby już

    dzięki. Kupiłem GP, na początku o tym piszą, na stronie 8 również, a
    stronę 17 przeoczyłem ... teraz już znalazłem odpowiedni zapis w ustawie
    :>

    B.

  • 6. Data: 2003-10-28 11:54:35
    Od: "Bronek Kozicki" <B...@r...pl>

    > Hm...

    wydaje mi się, ze wystarczy się w pracy nie stawić. Dobrze myślę ?

    B.

  • 7. Data: 2003-10-29 21:15:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, Bronek Kozicki wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+ > Hm...
    >+
    >+ wydaje mi się, ze wystarczy się w pracy nie stawić. Dobrze myślę ?

    Czekaj, nie nadążam. Do czego to "niestawienie" ma prowadzić ?
    Żeby nie był to twój pracodawca ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2003-10-30 07:56:03
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Wed, 29 Oct 2003 22:15:52 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekaj, nie nadążam. Do czego to "niestawienie" ma prowadzić ?
    > Żeby nie był to twój pracodawca ?

    jeżeli praca miała być od początku listopada, to nie był :>

    B.