  • 1. Data: 2003-10-27 09:37:08
    Temat: 25 letni samochód
    Od: "Ewa" <s...@p...onet.pl>

    Mam następujący problem:
    posiadam samochód dostawczy, który liczy sobie obecnie ponad 25 lat.
    zaznaczę od razu, że nie poruszam się nim poza miastem, ponieważ służy mi
    tylko jako coś w rodzaju "sklepu" - zawożę go 2 razy w tygodniu na
    targowisko miejskie (około 5-6 km przez miasto).

    Czy jest jakaś możliwość żebym płaciła za ten "pojazd" mniejsze składki za
    ubezpieczenie???

    Dziękuję za odpowiedź

    Ewa

  • 2. Data: 2003-10-27 10:06:10
    Temat: Re: 25 letni samochód
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > posiadam samochód dostawczy, który liczy sobie obecnie ponad 25 lat.

    postaraj sie o opinie od rzeczoznawcy oraz konserwatora zabytkow, ze pojazd
    nosi znamiona zabytkowego (chyba ze to zuk)
    a potem zarejestruj jako zabytek, znizki oc chyba 70%

    vladi

  • 3. Data: 2003-10-27 10:26:20
    Od: "Ewa" <s...@p...onet.pl>

    to nie żuk, ale robur z 1973r.
    ale tak się zastanawiam czy koszty ekspertyz nie będę przekraczały tej
    zniszki 70%?

    pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2003-10-27 12:22:07
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > to nie żuk, ale robur z 1973r.
    > ale tak się zastanawiam czy koszty ekspertyz nie będę przekraczały tej
    > zniszki 70%?

    ekspertyza ~490 pln plus znaczki skarbowe
    robura watpie aby uznali za zabytek ale w polsce kto ich tam wie :)

    vladi

  • 5. Data: 2003-10-29 11:43:20
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Zapytaj w pzu albo w warcie z ktorej z tych firm daja 50% za wiek auta
    powyzej 20-25 lat bez zadnych ekspertyz ale głowy nie dam :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-30 06:41:37
    Temat: Odp: 25 letni samochód
    Od: "Gienio" <e...@o...pl>

    > ekspertyza ~490 pln plus znaczki skarbowe
    > robura watpie aby uznali za zabytek ale w polsce kto ich tam wie :)

    witam
    O zabytku to trzeba zapomniec, koszta ogromne i ten samochod niema szans na
    to.
    Natomiast w PZU byly 50% znizki na ubezpieczenie dla 25 letnich i wzwyz VW
    Garbusow jako tzw. wetreranow szos. Dowiedz sie w PZU czy masz na to szanse.

    --
    Gienio
    e...@o...pl

  • 7. Data: 2003-11-02 18:06:47
    Temat: Re: 25 letni samoch?d
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Gienio <e...@o...pl> wrote:

    > Natomiast w PZU byly 50% znizki na ubezpieczenie dla 25 letnich i wzwyz VW
    > Garbusow jako tzw. wetreranow szos. Dowiedz sie w PZU czy masz na to szanse.

    Czy wylacznie Garbusow? wydawalo mi sie ze wszystkiego co starsze niz 25 lat.

    a.