  • 1. Data: 2003-10-27 09:51:14
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Oct 2003, zibirafal wrote:

    >+ witam,
    >+ Mam pytanko, obecnie jestem zameldowany w mieszkaniu A (moich rodziców)

    Zajrzał byś do groups.google.
    USu nie obchodzi czy "jesteś zameldowany", tylko czy *masz tytuł
    prawny* (i tego hasła szukaj).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-27 10:07:06
    Temat: ulga remontowa
    Od: "zibirafal" <z...@i...pl>

    witam,
    Mam pytanko, obecnie jestem zameldowany w mieszkaniu A (moich rodziców) i w
    tym samym czasie remontuje mieszkanie B (mojej żony). W najblizszym czasie
    chce sie zameldowac w mieszkaniu zony, ale rachunki na materialy bralem na
    adres pod ktorym jestem w tej chwili zameldowany (meldunek w mieszkaniu A).
    Czy w tym przypadku moge skorzystac z ulgi remontowej na remont w mieszkaniu
    zony? a jesli nie to co zrobic zebym mogl skorzystac? Z gory dzieki za
    podpowiedz, pozdrawiam