  • 11. Data: 2002-02-27 18:19:27
    Temat: Re: Re[2]: telefon a DG
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne rzekl co nastepuje:

    >On Wed, 27 Feb 2002, Tobi wrote:
    >[...]
    >
    >IMHO tak.
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    >(mający dwie linie, osobistą i firmową)

    Dzieki, zwlaszcza ze wzgledu na powyzsza linijke ;)

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 12. Data: 2002-02-28 09:07:03
    Temat: Re: telefon a DG
    Od: "Zofia J. Mikonowicz" <z...@w...pl>

    Prowadziłam kiedyś DG w mieszkaniu i zawsze odliczałam od czyszu,
    r-ku za eletryczność i telefon 25 %. kosztów.
    Jest to poziom bezpieczny i US nigdy tego nie p[odważał.
    ZJM

    Użytkownik "Aleksander Switala" <a...@m...atr.bydgoszcz.pl> napisał w
    wiadomości news:3C7B95D3.D78C61C@mail.atr.bydgoszcz.pl...

  • 13. Data: 2002-02-28 13:20:54
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Zofia J. Mikonowicz" <z...@w...pl> wrote:
    > Prowadziłam kiedyś DG w mieszkaniu i zawsze odliczałam od czyszu,
    > r-ku za eletryczność i telefon 25 %. kosztów.
    > Jest to poziom bezpieczny i US nigdy tego nie p[odważał.
    > ZJM

    Widać byli b. wyrozumiali, albo z w dobrym humorze.