  • 1. Data: 2007-11-14 21:07:21
    Temat: telefon na kartę i użytkowanie go jako firmowy.
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Witam,
    czy mając telefon na kartę mogę w jakiś sposób użytkować go w firmie i
    brać w koszta, itp.

    Ewentualnie mając go jako prywatny spisać sam z sobą umowę użyczenia i
    użytkować jako firmowy?

    W każdym z tych przypadków biorę pod uwagę, że numer zarejestruje u
    operatora (więc nie będzie już bezosobowy).

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 2. Data: 2007-11-14 22:48:47
    Temat: Re: telefon na kartę i użytkowanie go jako firmowy.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Waldemar Fras'" <w...@n...ekrakow.net>
    napisał w wiadomości news:fhfo29$kh4$1@news.onet.pl...

    > Ewentualnie mając go jako prywatny spisać sam z sobą umowę użyczenia i
    > użytkować jako firmowy?

    Sam ze soba to mozna co najwyzej sie pomasturbowac. Na pewno nie mozna
    podpisac umowy. Po prostu - wrzucasz w koszty zdrapki i juz. Dla
    uwiarygodnienia "firmowosci" mozesz zarejestrowac numer u operatora podajac
    dane swojej dzialalnosci gospodarczej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-14 23:15:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Nov 2007, Waldemar Fras' wrote:

    > Ewentualnie mając go jako prywatny spisać sam z sobą umowę użyczenia
    > i użytkować jako firmowy?

    A, ze tak spytam, firma to KTO?
    :)
    Wiesz gdzie jest definicja firmy?
    O tu:
    _117.html
    (i nie chcemy słyszeć, ze jeszcze nie czytałeś!)

    Nic się nie martw, chyba każdego przed poczytaniem przepisów nachodzą
    pomysły "zawarcia UMOWY z sobą samym" (mnie też korciło ;)).
    Acz logiczne to *nijak* nie jest :]

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-11-15 19:50:59
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    >
    > Nic się nie martw, chyba każdego przed poczytaniem przepisów nachodzą
    > pomysły "zawarcia UMOWY z sobą samym" (mnie też korciło ;)).

    Tzn. ja wiem i rozumiem, że firma to formalnie ja (tak samo jak i
    majątek firmy to mój własny majątek).

    Chodzi mi o to by czasem się US nie przyczepił, że telefon nie jest
    wykorzystywany do celów "firmowych".

    W takim wypadku wystarczy, że zwyczajnie zarejestruję numer u operatora
    z danymi firmy?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 5. Data: 2007-11-15 19:52:11
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    SDD pisze:

> [...]
    > podpisac umowy. Po prostu - wrzucasz w koszty zdrapki i juz. Dla
    > uwiarygodnienia "firmowosci" mozesz zarejestrowac numer u operatora podajac

    Dzięki, tak podejrzewałem.

    BTW nie mam konieczności i potrzeby poddawania się takim jak wspomniałeś
    czynnościom seksualnym :P W Twoje zamiłowania też nie wnikam :)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 6. Data: 2007-11-15 20:59:36
    Od: <s...@a...pl>

    > Chodzi mi o to by czasem się US nie przyczepił, że telefon nie jest
    > wykorzystywany do celów "firmowych".
    > W takim wypadku wystarczy, że zwyczajnie zarejestruję numer u operatora z
    > danymi firmy?

    Skoro wrzucasz całe wydatki w koszty, to telefon formalnie nie może być
    wykorzystywany do celów osobistych. Formalnie...

  • 7. Data: 2007-11-16 00:34:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2007, Waldemar Fras' wrote:

    > Tzn. ja wiem i rozumiem, że firma to formalnie ja (tak samo jak i majątek
    > firmy to mój własny majątek).

    :)

    > Chodzi mi o to by czasem się US nie przyczepił, że telefon nie jest
    > wykorzystywany do celów "firmowych".
    >
    > W takim wypadku wystarczy, że zwyczajnie zarejestruję numer u operatora
    > z danymi firmy?

    US lubi wiedzieć, czy to jedyny telefon podatnika.
    I w razie stwierdzenia że "tak" może chcieć przekonać podatnika, że
    JEDNAK robi z niego połączenia w celach osobistych, mimo że ów telefon
    "jest na firmę".
    Mnie przy kontroli pytali, czy mam drugi tel. "osobisty" (szło akurat
    o stacjonarny).

    pzdr, Gotfryd