  • Data: 2014-04-28 16:59:45
    Temat: to ja też: rozliczenie roczne
    Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja dostałem właśnie wiadomość, PITa złozyłem już sporo wcześniej.

    Zaliczke za grudzień miałem wpłacić do 20 stycznia (tak, cos nie
    pokręcilem?, rozliczam się miesięcznie).
    Ale że z kasą się rypło, zapłaciłem dopieo w lutym, pod koniec.
    A wiadomość?

    Ponieważ nie zapłaciłem w terminie, to kasa NIE zostaje zaliczona do 2013r!
    tj. zostaje i nie zostaje, bo zaliczka należna była, została zapłacona,
    ale w PIT-36 mam skorygować sumę wpłaconych zaliczek (rozdział K., p.196),
    w efekcie dostanę mniejszy zwrot o podaną kwotę (jakieś 1000 zł) - nie
    sprawdzałem jeszcze czy odliczenia za dzieci mi się zmieszczą.

    Nie był to kawał, bo kwota zaliczki została przez tel. podana prawidłowo
    (przynajmniej w moim US używają telefonu - na pocieszenie)

    W szoku nie zdążyłem zapytać czy będę mógł przynakmniej doliczyć ją w PIT za
    2014r?

    Co Wy na to?