  • 1. Data: 2005-04-07 11:04:41
    Temat: to skandal, platnik i ZUS
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

    Na obecna chwile Zus nie udostepnia aktualizacji programu Platnik SDWI.
    Infolinia odnosnie SDWI jest platna az 40 br + 22% Vat za minute rozmowy,
    cale koszty znowu zrzucili na nas.
    Kiedy to sie wreszcie skonczy, ........skandal to malo powiedziane
    az

  • 2. Data: 2005-04-07 18:38:54
    Temat: Re: to skandal, platnik i ZUS
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Na obecna chwile Zus nie udostepnia aktualizacji programu Platnik SDWI.
    Jak to nie?
    http://213.25.26.225/dystrybucja/a1_6_03_001_B/patch
    /Pakiet_SDWI_6_03_001B.exe
    Czy może szukasz już aktualizacji do tego co dostępne?
    > Infolinia odnosnie SDWI jest platna az 40 br + 22% Vat za minute rozmowy,
    > cale koszty znowu zrzucili na nas.
    Nie dzwoń. Nie stracisz kasy ;)

    Skandalem to jest to, że to użytkownicy końcowi mają za zadanie przetestowac
    czy program działa.
    Dopiero jak sprawdzą ci co bardziej wyrywni to reszta będzie miała przymus.
    Bo chyba tak to teraz działa.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2005-04-08 09:50:22
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Dopiero jak sprawdzą ci co bardziej wyrywni to reszta będzie miała
    > przymus.
    > Bo chyba tak to teraz działa.

    Wiesz Pawle .... ja teraz już ciulom nic n ie opisuje o programie, nie
    dzwonie ia infog00wnozus
    czasami tylko posle kilka cieplych części ciala rodzaju meskiego ... ale bez
    echa ... jak pisałem konstruktywne uwagi mieli mnie w d00pie ... jak rzucam
    pytami w ich kierunku tez automat odpowiada, ze bardzo dziekuja i postarają
    sie odpowiedziec .. i milcza .. wiec jak zwykle oni mnie i ja ich mam
    gleboko .... oczywiscie zdazylem sie w miedzyczasie zarejestrowac ... a
    jakie mam o nich i programie zdanie ... wiedza wczesniej ..

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2005-04-08 20:35:10
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    > jakie mam o nich i programie zdanie ... wiedza wczesniej ..
    >
    > pozdrawiam
    > fart

    Widzę że ten program to Twój ulubiony temat ;)

    pozdrawiam
    PawełJ

  • 5. Data: 2005-04-09 06:11:37
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Widzę że ten program to Twój ulubiony temat ;)

    Pawle ... nooo już nie długo .... być może zmienię profesję....
    przebranżowię się
    a wtedy będę jednym z najszczęśliwszych z ludzi ... nie mając ZUS

    a poza tym nie ma mnie często na stanowisku ... i za bardzo nmie mogę się
    udzielać

    ale

    pozdrawiam wszystkich

    fart