1. Data: 2006-11-23 14:11:45
Temat:tolerancja błędu
Od:"bbl" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaka jest toleracja błędu obliczonego podatku VAT w naszym US? chodzi mi
tutaj o zasade liczenia przy 1 fakturze. będe wdzięczny za pomoc, dziękuje.

2. Data: 2006-11-23 15:20:38
Temat:Re: tolerancja błędu
Od:jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Nov 2006 15:11:45 +0100, bbl napisał(a):

> Jaka jest toleracja b??du obliczonego podatku VAT w naszym US? chodzi mi
> tutaj o zasade liczenia przy 1 fakturze. b?de wdzi?czny za pomoc, dzi?kuje.

Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

3. Data: 2006-11-24 07:37:52
Temat:Re: tolerancja b3edu
Od:"bbl" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
> gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

gdzie znajdę więcej inforamcji o tych metodach liczenia?

4. Data: 2006-11-24 09:43:44
Temat:Re: Re: tolerancja błędu
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2006, jureq wrote:

> Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
> gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

..bezczelnie ;) podkreślę: *JEDNĄ Z*, żeby była pewność że jest ich kilka :)
i domniemanie że wynik uzyskany jedną z metod jest jedynym prawidłowym
zawiera w sobie błąd systemowy. Nie można "sprawdzić faktury" poprzez
określanie wyliczanej wartosci (kwoty podatku lub podsumowania brutto)
mając do dyspozycji tylko dane wejściowe (wszystkie) bez wiedzy
o przyjętej metodzie.

pzdr, Gotfryd