  • 1. Data: 2006-11-23 14:11:45
    Temat: tolerancja błędu
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    Jaka jest toleracja błędu obliczonego podatku VAT w naszym US? chodzi mi
    tutaj o zasade liczenia przy 1 fakturze. będe wdzięczny za pomoc, dziękuje.

  • 2. Data: 2006-11-23 15:20:38
    Temat: Re: tolerancja błędu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 15:11:45 +0100, bbl napisał(a):

    > Jaka jest toleracja b??du obliczonego podatku VAT w naszym US? chodzi mi
    > tutaj o zasade liczenia przy 1 fakturze. b?de wdzi?czny za pomoc, dzi?kuje.

    Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
    gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

  • 3. Data: 2006-11-24 07:37:52
    Temat: Re: tolerancja b3edu
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
    > gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

    gdzie znajdę więcej inforamcji o tych metodach liczenia?

  • 4. Data: 2006-11-24 09:43:44
    Temat: Re: Re: tolerancja błędu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, jureq wrote:

    > Nie ma tolerancji błędu. Ma być policzone dokładnie (z zaokrągleniem do 1
    > gr.) - jedną z dopuszczalnych metod.

    ..bezczelnie ;) podkreślę: *JEDNĄ Z*, żeby była pewność że jest ich kilka :)
    i domniemanie że wynik uzyskany jedną z metod jest jedynym prawidłowym
    zawiera w sobie błąd systemowy. Nie można "sprawdzić faktury" poprzez
    określanie wyliczanej wartosci (kwoty podatku lub podsumowania brutto)
    mając do dyspozycji tylko dane wejściowe (wszystkie) bez wiedzy
    o przyjętej metodzie.

    pzdr, Gotfryd