  • 1. Data: 2006-04-08 12:24:45
    Temat: uchylanie sie od zobowiązań budżetowych w DG
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)chciałam sie upewnić,czy niżej wymieniona sytuacja może zostac
    zaklasyfikowana jako narażenie na "uszczuplenie"zobowiązań podatkowych .
    Jest Biuro rachunkowe zatrudniające panią na umowę zlecenie jako
    pracownika biurowego.To samo biuro rachunkowe świadczy usługę prowadzenia
    KPiR mężowi w/w pani:)Teoretycznie mogłaby żona pracowac u męża jako
    pracownik biurowy a mąż mógłby prowadzić sobie KPiR sam,przyjmując w/w
    rozwiązanie( uz w biurze rach) odpada pełny zus i status osoby
    współpracującej w DG męza.Mam tylko wątpliwość czy takie rozwiązanie ma
    "ręce i nogi".Może powinna żona powiina być "współpracująca" a biuro nie
    powinno się w to mieszać?
    pozdrawiam ania