    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: uchylanie sie od zobowiązań budżetowych w DG
    Date: Sat, 08 Apr 2006 12:24:45 GMT

    Witam:)chciałam sie upewnić,czy niżej wymieniona sytuacja może zostac
    zaklasyfikowana jako narażenie na "uszczuplenie"zobowiązań podatkowych .
    Jest Biuro rachunkowe zatrudniające panią na umowę zlecenie jako
    pracownika biurowego.To samo biuro rachunkowe świadczy usługę prowadzenia
    KPiR mężowi w/w pani:)Teoretycznie mogłaby żona pracowac u męża jako
    pracownik biurowy a mąż mógłby prowadzić sobie KPiR sam,przyjmując w/w
    rozwiązanie( uz w biurze rach) odpada pełny zus i status osoby
    współpracującej w DG męza.Mam tylko wątpliwość czy takie rozwiązanie ma
    "ręce i nogi".Może powinna żona powiina być "współpracująca" a biuro nie
    powinno się w to mieszać?
    pozdrawiam ania