  • 1. Data: 2002-05-05 21:10:39
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Est" <e...@q...pl>

    WItam,
    mam następujące pytanie:
    W roku 2000 rozpocząłem budowę domu, w roku 2001 zacząłem korzystać z ulgi
    ale odliczyłem jakieś nędzne grosze, kilkaset złotych. w roku 2001
    nieruchomość w budowie przekazałem notarialnym aktem darowizny innej osobie.
    W styczniu roku 2002 kupiłem mieszkanie w stanie surowym od podmiotu
    gospodarczego (nie spółdzielni mieszkaniowej) na które mam fakturę VAT. Moje
    pytanie brzmi:
    Czy mogę ciągle korzystać z ulgi, czy mogę sobie odliczyć zakup mieszkania i
    koszty związane z wykończeniem go? Czy muszę mieć ciągłość w odliczeniach,
    tzn, czy za 2001 r. muszę mieć jakiś rachunek na materiały czy mogę mieć
    roczną przerwę? Jest to dla mnie w tej chwili istotne, bo po pierwsze, jeśli
    muszę mieć rachunek aby kontynuować ulgę to złożę korektę :), po drugie,
    jeśli ulga ciągle mnie obowiązuje, to napisałbym pismo do US o zaniechanie
    pobierania podatku od wynagrodzenia za pracę.

    Dziękuję z góry.
    Wojtek

    ICQ#: 5032285
    GG 5032285