  • 1. Data: 2002-05-05 21:21:43
    Temat: czy jest obowiazek
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    szanowni państwo.

    firma na pelnej ksiegowosci - ksiegujac dokumenty (np otrzymane faktury ) w
    programach ksiegowych (komputerowych) wpisuje sie zawsze dokladne adresy
    dostawcow , mimo iz sa one na dokumentach zrodłowych ,
    czy to jest obowiazkiem bo wpisywanie kazdego adresu z kazdej najmniejszej
    faktury jest pracochlonne , to samo dotyczy rejestru vat , nigdzie nie
    spotkalem artykułu ktory mowi o obowiazku wpisywania do rejestru VAT adresu
    wystawcy faktury, a moze sie myle

    pozdrowienia

    kazik

  • 2. Data: 2002-05-05 23:14:21
    Temat: Re: czy jest obowiazek
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "kazimierz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury jest pracochlonne , to samo dotyczy rejestru vat , nigdzie nie
    > spotkalem artykułu ktory mowi o obowiazku wpisywania do rejestru VAT

    Ostatnio to badałem, bo wydawalo mi sie, ze tak. I O ILE SIE NIE MYLE, to
    rzeczywiscie nie ma takiego obowiazku. Wystarczy NIP dostawcy.

    BaLab