    From: "RobertO" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga budowlana a remontowa
    Date: Fri, 11 Jan 2002 09:16:09 +0100

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1m27a$fi6$1@news.tpi.pl...

    > tym

    > tym samym dniu i od tego dnia zaliczyłam do remontu .US zaliczył mi takie
    > rozliczenie
    > Jolka

    Tak to by było strasznie źle, przecież nie wykończy się mieszkania ze stanu
    surowego za 4,coś tys. (Buduję u developera) ?

    Mój US twierdzi że datą zasiedlenia jest data zameldowania. Wiedząc jaki są
    opinie innych US) i będąc przezornym (no, moze nie za bardzo) przyjąłem
    sobie datę aktu notariolnego, tym bardziej że US nie ponosi
    odpowiedzailności za udzielone informację.