  • 1. Data: 2006-03-18 09:07:49
    Temat: ulga internetowa + niepracujaca zona
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    Jak odliczyc wydatki zony na internet, skoro nie ma dochodu.
    Jupiter (program) poprostu nie uwzględnia tego odliczenia.
    Tak ma być?

    pozdrawiam
    Jurek S.

  • 2. Data: 2006-03-18 09:23:55
    Temat: Re: ulga internetowa + niepracujaca zona
    Od: Black Peter <b...@o...wytnij.pl>

    Jurek S. napisał(a):
    > Jak odliczyc wydatki zony na internet, skoro nie ma dochodu.
    > Jupiter (program) poprostu nie uwzględnia tego odliczenia.
> [...]

    Skoro nie ma dochodu to drukuje pieniadze na wydatki za internet?

    BP

  • 3. Data: 2006-03-18 09:45:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Black Peter wrote:

    > Skoro nie ma dochodu to drukuje pieniadze na wydatki za internet?

    Moze dostaje od meza... Czy maz placi podatek od darowizny? ;))))))

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 4. Data: 2006-03-18 09:52:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze dostaje od meza... Czy maz placi podatek od darowizny? ;))))))

    Nie pamiętam co jest bardziej nieskończone - chciwość czy głupota?
    Jak można chcieć ulgi podatkowej, kiedy się nie płaci żadnych podatków?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-03-18 10:28:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Jurek S." wrote:

    > Jak odliczyc wydatki zony na internet, skoro nie ma dochodu.

    Ja to rozumiem, w polskich realiach, zarobki wiekszosci obywateli nawet
    tych wyksztalconych sa koszmarnie niskie. Z drugiej strony, jak kogos
    nie stac na internet, to go nie ma...

    ________________

  • 6. Data: 2006-03-18 15:48:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Moze dostaje od meza... Czy maz placi podatek od darowizny? ;))))))

    W ustawie nic nie wspominali o odliczaniu internetu od darowizn. Sorry.

  • 7. Data: 2006-03-18 16:09:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > W ustawie nic nie wspominali o odliczaniu internetu od darowizn. Sorry.

    Dla kogo darowisna jest darowizna a dla kogo darowizna stanowi dochod
    oto jest pytanie...

    ________________

  • 8. Data: 2006-03-20 08:23:35
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nie pamiętam co jest bardziej nieskończone - chciwość czy głupota?
    > Jak można chcieć ulgi podatkowej, kiedy się nie płaci żadnych podatków?

    A nie przyszło Wam do głowy że mogą się rozliczać wspólnie??? W końcu po to
    zostało wprowadzone wspólne opodatkowanie żeby w niektórych przypadkach
    zmniejszyć obciązenie...

  • 9. Data: 2006-03-20 09:07:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Robert J." wrote:

    > A nie przyszło Wam do głowy że mogą się rozliczać wspólnie???

    No ale z tresci postu inicjatora watku wynika wlasciwie cos przeciwnego
    - chce odliczyc zonie, a program nie pozwala, bo nei ma z czego. No jest
    jeszcze opcja, ze sie rozliczaja wspolnie, ale zadne nie ma dochodow...
    w co troche smiem watpic (choc roznie bywa)...