  • Data: 2006-06-11 21:12:11
    Temat: ulga odsetkowa
    Od: "Kuba-RPM" <k...@l...pl (przed malpa tylko imie)> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    W ciągu najbliższych kilku miesięcy będę kupował od developera mieszkanie.
    Szukałem w sieci informacji na temat ulgi odsetkowej, ale na jedno pytanie
    nie znajduje odpowiedzi: czy mogę skorzystać z tej ulgi będąc kawalerem?

    Przy okazji, chciałbym tylko potwierdzić, że jeśli developer rozpocznie
    budowę i ja wezmę kredyt w 2006 roku, przeniesienie własności nastąpi w 2008
    to ulga mi przysługuje, tak? To pytanie na wypadek, jeśli z końcem tego roku
    zostanie wycofana ta ulga.

    Dziękuję za informacje.
    Pozdrawiam,
    Jakub