  • Data: 2003-09-17 20:43:45
    Temat: ulga remontowa
    Od: "BEATA NOWICKA" <B...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanko!Czy ktos wie, czy mozna odliczyc w ramach ulgi remontowej
    wydatki na materiały na wykonczenie mieszkania zakupionego na rynku
    pierwotnym.Czytałam, ze niedawno sie to zmieniłoa-i teraz jest to
    mozliwe-ale tylko w przypadku gdy posiadam tytuł prawny do lokalu. Co
    oznacza tytuł prawny? Nie podiadam jeszcze aktu notarialnego?Przeciez nie
    bede czekała z zakupieniem materiałów - bo musze wykonczyc mieszkanie.